lunes, 21 de mayo de 2012




Cada cop estic més orgullosa dels canvis que estic fent a la meva vida. Per desgracia una "forta patacada" m'ha fet reaccionar... Des de fa temps sabia la teoria de...has de gaudir la vida, cada instant...crec que tots la sabem, però penses que ja ho fas i continues perdent temps deixant coses que podries fer avui per demà. Però ara aquesta teoria s'està passant a la pràctica i de moment funciona. 
Ser millor persona és un dels meus objectius. I ja us dic, viure la vida el principal, gaudir cada cosa que em passi sigui bona o dolenta perquè això és el que toca acceptar i continuar lluitant per un objectiu que de ben segur que molts de vosaltres compartireu amb mi. 

A per cert gent que obra la boca més del que hauria... si voleu saber alguna cosa de la meva vida, vull que sapigueu que la meva vida és meva i faig amb ella el que realment vull i vosaltres no en formeu part d'aquesta vida així que "axiton" a la boca i viviu la vostra vida si és avorrida feu que no ho sigui tant per el vostre bé! 

Així que ja sabeu, no cal que et passi alguna cosa a la vida per a que et faci adonar que l'estàs malgastant quan en lloc de buscar problemes podries buscar diversió! 



                                                              -Manela de Can Porrons- 

No hay comentarios:

Publicar un comentario